Cel główny: Dziecko potrafi wyróżniać podstawowe kierunki w przestrzeni oraz rozwiązywać różne problemy związane z przestrzenią
Krok 1. | Podstawy orientacji w przestrzeni |
|
Krok 2. | Intuicyjne rozumienie dróg, odległości i kierunków |
|
Krok 3. | Wskazywanie i nazywanie części własnego ciała |
|
Krok 4. | Orientacja w najbliższym środowisku. Wskazywanie i nazywanie kierunków od siebie |
|
Krok 5. | Orientowanie się w coraz szerszym środowisku. Wskazywanie i nazywanie kierunków od drugiego człowieka |
|
Krok 6. | Wskazywanie i nazywanie kierunków od przedmiotów |
|
Krok 7. | Wskazywanie i nazywanie kierunków na kartce |
|
Krok 8. | Wskazywanie i nazywanie kierunków na siatce |
|
Krok 9. | Korzystanie z prostych map |
|
Krok 10. | Przyjmowanie różnych punktów widzenia |
|
Krok 11. | Korzystanie z bardziej złożonych map |
A website created in the WebWave website builder