Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z rysunków; z układaniem rytmów na podstawie słownego opisu
Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z rozpoznawaniem ogniwa rytmu ułożonego z przedmiotów
Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z dostrzeganiem, kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów
Kluczowe pojęcia: dostrzeganie, opisywanie i kontynuowanie rytmów
Oczekiwania programowe
Dzieci będą:
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z odwzorowywaniem i kontynuowaniem rytmów w układzie cyklicznym
Kluczowe pojęcia: dostrzegania regularności w układzie cyklicznym; odwzorowywanie i kontynuowanie rytmów
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z rozpoznawaniem, kontynuowaniem, tworzeniem wzorów ułożonych z przedmiotów i ruchów
Kluczowe pojęcia: kontynuowanie, opisywanie i tworzenie rytmów
Oczekiwania programowe