Matematyka w działaniu

02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z dostrzeganiem, kontynuowaniem rytmów ułożonych z różnych obiektów Kluczowe pojęcia: dostrzeganie rytmów Oczekiwania programowe Dzieci będą: dostrzegać wokół siebie
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z rysunków; z układaniem rytmów na podstawie słownego opisu Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z przekładaniem rytmów z jednej reprezentacji na inną Kluczowe pojęcia: opisywanie i
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z rozpoznawaniem ogniwa rytmu ułożonego z przedmiotów Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z przewidywaniem kolejnych elementów rytmu Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie rytmu ułożonego
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

A website created in the WebWave website builder