Matematyka w działaniu

02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z rysunków; z układaniem rytmów na podstawie słownego opisu Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z rozpoznawaniem ogniwa rytmu ułożonego z przedmiotów Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z dostrzeganiem, kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów Kluczowe pojęcia: dostrzeganie, opisywanie i kontynuowanie rytmów Oczekiwania programowe Dzieci będą:
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z odwzorowywaniem i kontynuowaniem rytmów w układzie cyklicznym Kluczowe pojęcia: dostrzegania regularności w układzie cyklicznym; odwzorowywanie i kontynuowanie rytmów
02 marca 2024
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym Dla dzieci, które mają kłopoty z rozpoznawaniem, kontynuowaniem, tworzeniem wzorów ułożonych z przedmiotów i ruchów Kluczowe pojęcia: kontynuowanie, opisywanie i tworzenie rytmów Oczekiwania programowe
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

A website created in the WebWave website builder