Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z dostrzeganiem, kontynuowaniem rytmów ułożonych z różnych obiektów
Kluczowe pojęcia: dostrzeganie rytmów
Oczekiwania programowe
Dzieci będą:
dostrzegać wokół siebie
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z rysunków; z układaniem rytmów na podstawie słownego opisu
Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z przekładaniem rytmów z jednej reprezentacji na inną
Kluczowe pojęcia: opisywanie i
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z rozpoznawaniem ogniwa rytmu ułożonego z przedmiotów
Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie
Dla kogo? Dzieci w wieku przedszkolnym
Dla dzieci, które mają kłopoty z kontynuowaniem, opisywaniem rytmów ułożonych z przedmiotów; z przewidywaniem kolejnych elementów rytmu
Kluczowe pojęcia: opisywanie i kontynuowanie rytmu ułożonego