28 marca 2024
Dla kogo? Dla dzieci z klasy 2. Dla dzieci, które mają kłopoty z określaniem części wspólnej dwóch zbiorów Kluczowe pojęcia: część wspólna zbiorów, diagramy Venna Oczekiwania programowe Dzieci będą: klasyfikować
28 marca 2024
Dla kogo? Dla przedszkolaków Dla dzieci, które mają kłopoty z posługiwaniem się przy klasyfikowaniu symbolami kodującymi cechy obiektów; z posługiwaniem się negacją Kluczowe pojęcia: kodowanie cech obiektów, kolekcje, negację Oczekiwania
28 marca 2024
Dla kogo? Dla przedszkolaków Dla dzieci, które mają kłopoty z określaniem różnic i podobieństw między obiektami Kluczowe pojęcia: różnice i podobieństwa Oczekiwania programowe Dzieci będą: określać różnice i podobieństwa między
28 marca 2024
Dla kogo? Dla przedszkolaków Dla dzieci, które mają kłopoty z podawaniem cech obiektów Kluczowe pojęcia: nazywanie obiektów i podawanie ich cech Oczekiwania programowe Dzieci będą: nazywać wskazywane przez dorosłego obiekty

Matematyka w działaniu

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

A website created in the WebWave website builder