Dla kogo? Dla dzieci z klasy 2.
Dla dzieci, które mają kłopoty z określaniem części wspólnej dwóch zbiorów
Kluczowe pojęcia: część wspólna zbiorów, diagramy Venna
Oczekiwania programowe
Dzieci będą:
klasyfikować
Dla kogo? Dla przedszkolaków
Dla dzieci, które mają kłopoty z posługiwaniem się przy klasyfikowaniu symbolami kodującymi cechy obiektów; z posługiwaniem się negacją
Kluczowe pojęcia: kodowanie cech obiektów, kolekcje, negację
Oczekiwania
Dla kogo? Dla przedszkolaków
Dla dzieci, które mają kłopoty z określaniem różnic i podobieństw między obiektami
Kluczowe pojęcia: różnice i podobieństwa
Oczekiwania programowe
Dzieci będą:
określać różnice i podobieństwa między
Dla kogo? Dla przedszkolaków
Dla dzieci, które mają kłopoty z podawaniem cech obiektów
Kluczowe pojęcia: nazywanie obiektów i podawanie ich cech
Oczekiwania programowe
Dzieci będą:
nazywać wskazywane przez dorosłego obiekty